Med Core-trening har vi fokus på å bevege kroppen i alle retninger, spesielt på øvelser tilknyttet rygg og mage. Gruppetimen er en effektiv, kort og enkel trening som kan kombineres med andre gruppetimer av høyere intensitet. Det er dermed en veldig bra mulighet for de som har dårlig tid eller vil trene mer variert. Under timen benytter vi Bosu, manualer og kroppsvekt for å trene opp kjernemuskulaturen, eller bukmuskler.

Hvem passer Core for?

Dette er en skånsom treningsøkt med lav intensitet, den passer derfor for nybegynnere og godt trente. Her vil du bli bedre kjent med hvordan kjernemuskulaturen kan bygges for en bedre kroppsholdning.

Fordelene med Core

Som nevnt er en av fordelene med Core å bygge bedre kroppsholdning. Har du en stillesittende jobb foran PC, kan du nyte godt av å styrke din kjernemuskulatur slik at sittestillingen blir mer skånsom for deg i lengden. I tillegg til bedre holdning, vil du ved regelmessig core-trening øke balansen. Det er også rapportert fordeler tilknyttet ryggsmerter og fordøyelse.

Book time i dag

Kom i gang med Core-trening i dag. Book time i menyen, eller klikk deg videre på denne lenken. Ønsker du å vite mer om Core? Ta kontakt med oss på denne siden for mer informasjon om vår gruppetime.