Cycling er en supereffektiv treningstime for deg som ønsker å få bedre kondisjon og forbrenning. Motstanden på sykkel regulerer du selv etter ditt treningsgrunnlag. Det er derfor cycling er en treningsform som passer for de fleste.

Hvem passer Cycling for?

Cycling er en en treningsform alle i utgangspunktet kan delta i. Hos oss skiller vi likevel mellom Cycling 1, Senior Cycling og puls Cycling Intervall.

Cycling 1 passer for alle, uansett treningsgrunnlag. Dette er en perfekt treningsøkt for deg som er nybegynner. Her vil du blant annet lære deg å bruke rett teknikk på sykkelen, samtidig som tiden holder seg til 45 minutter.

Puls Cycling Intervall er egnet for deg som har trent litt. I denne gruppetimen vil vi også benytte SUUNTO System (kun på Condis Lørenskog) slik at du kan følge med på ditt eget pulsnivå.

Senior Cycling er tilegnet deg som er litt eldre. Dette er en time vi tilbyr for å vise at det ikke er for sent å starte treningen.

Fordelene med Cycling

Deltar du på våre gruppetimer regelmessig vil du kunne oppleve flere fordeler. Rumpe og lår får en kraftig treningsøkt, samtidig som du ikke belaster knær eller hofter. Mage og rygg får også treningsbelastning, og du velger selv hvor mye du ønsker å sitte eller stå i løpet av en treningsøkt.

Book time

Har du lyst til å delta på en av våre spinningtimer? Se vår interaktive booking-kalender på denne siden. Her finner du også flere spennende timer du kan kombinere med spinning. Gjerne i kombinasjon med en styrkeøkt.
Lurer du på noe i forbindelse med vår Cycling-timer? Ta kontakt med oss her.