Cycling er en supereffektiv treningstime for deg som ønsker å få bedre kondisjon og forbrenning. Motstanden på sykkel regulerer du selv etter ditt treningsgrunnlag. Det er derfor cycling er en treningsform som passer for de fleste.
Deltar du på våre gruppetimer regelmessig vil du kunne oppleve flere fordeler. Rumpe og lår får en kraftig treningsøkt, samtidig som du ikke belaster knær eller hofter. Mage og rygg får også treningsbelastning, og du velger selv hvor mye du ønsker å sitte eller stå i løpet av en treningsøkt.

Puls Cycling Intervall – 45 minutter
Intervall trening (eksplosiv) høy intensitet med hvileperiode. Intervaller av ulik lengde og med høy intensitet.

Puls Cycling 1 – 45/55 minutter
Kondisjonstrening, SUUNTO Systemet (kun på Condis Lørenskog), gir deg en effektiv pulsbasert sykkelklasse der du som deltaker kan følge ditt eget pulsnivå gjennom en intensitetsmaker som vises på %.

Puls Cycling – 55 minutter
Kondisjonstrening, SUUNTO Systemet (kun på Condis Lørenskog), gir deg en effektiv pulsbasert sykkelklasse der du som deltaker kan følge ditt eget pulsnivå gjennom en intensitetsmaker som vises på %. (Passer for deg som har trent litt)

Langkjøring
Passer for alle som ønsker en lang treningsøkt med lavere intensitet. Alt mellom 75 og 120 min.
I denne timen ligger du og jobber i midtre til øvre del av gulsone (85-88%). Noen «hvile» etapper, men pulsen skal ikke under 80%. En utholdenhetstime med lange intervaller, kupert terreng og bra for melkesyreterskelen. Perfekt for de som trene seg opp mot et sykkel løp.

Happy Friday Cyling – 45 minutter
Denne timen passer for deg som ikke har syklet så mye eller for deg som trener en del.To topper ingen stor pause, men masse moro og motiverende musikk gjennom timen.
Motstand bestemmer du selv. Her glemmer du hvor sliten du er.

Senior Cycling – 45 minutter + 10 minutter stretch
En enkel time som passer for deg som er godt voksen. En god treningsøkt med godt humør på en spinning sykkel. Motstanden på sykkel regulerer du selv. Etter 45 min kan du velge om du vil stretche i 10 min. Det er aldri for sent å begynne. Kom og prøv. (Passer for alle)

Book time her! Her finner du også flere spennende timer du kan kombinere med Cycling. Gjerne i kombinasjon med en styrkeøkt.