Hos Condis kan vi tilby trening for deg som er eldre. Vi tilbyr morsomme treningstimer i sal, eller på sykkel. Det er aldri for sent å starte treningen!

Hvem passer Trening for Senior for?

Denne timen er tilrettelagt for deg som er godt voksen. Forskning viser at styrketrening er den viktigste treningsformen du kan gjennomføre for å bygge opp muskler og senke risikoen for muskeltap.

Hva er fordelene med Trening for Senior?

Deltar du regelmessig på våre timer vil det kunne bidra til å bremse det aldersbestemte tapet av styrke og muskelmasse. Treningen vil også være positivt for bedre skjelett og bedre holdning. Økt fleksibilitet kan redusere risikoen for eventuelle fall. Hos oss kan du i tillegg delta på våre spinningtime for eldre. Dette er en morsom time med mye godt humør.

Underveis i treningen vil våre instruktører hjelpe deg med gode råd, slik at du får maksimalt ut av treningen tilpasset din kropp. Si gjerne ifra dersom du har spesielle sykdommer vi bør være oppmerksom på.

Book time

Hos oss kan du booke time inntil 2 uker i forveien. Spør oss gjerne dersom du er usikker. Vi hjelper deg gjerne i resepsjonen på våre treningssentre, vi er også tilgjengelig via kontaktskjema, telefon og e-post.