Mye stress på jobben? Kjøre barna frem og tilbake til ulike aktiviteter? Har ikke tid til trening, men både burde og skulle. Kjenner du deg igjen?

Mange har ikke tid til trening

Som personlige trener hører vi stadig at mange ønsker å trene, men ikke har tid. Da pleier jeg å spørre: «Hva er viktigere enn å prioritere deg selv?». Vi har alle 15-30 minutter å avse, når et døgn består av 1440 minutter.

Både helsen, overskuddet og hverdagen blir enklere og bedre ved å ta seg en kjapp treningsøkt. Vi vet det innerst inne, så hvorfor blir sofaen en magnet fremfor en treningsøkt?

Enkle tips for å få tid til den treningsøkta

Det er enkelt å dra hjem etter en lang arbeidsdag, men om du har pakket treningsbagen og legger den i bilen, blir det enda enklere å faktisk komme seg på trening.

Hvorfor er det så enkelt å finne på grunner til hvorfor man ikke skal trene? Mange bruker nok mer tid og tankevirksomhet på å tenke på trening, at man burde gå på trening og finne grunner til å droppe trening, enn de egentlig hadde brukt på selve økta.

Trening er den del av en livsstil og må faktisk legges inn i kalenderen på lik linje med møter, tannlegetimer og avtaler med venner.

Avtal med en venn

Det kan ofte være lurt å gjøre avtaler med venner. Å droppe trening når det bare går utover deg selv er ikke like farlig, men å forlate en venn i stikken kan være vanskeligere. Trener du sammen med noen, blir økta kanskje morsommere også?

Vi passer barna mens du trener

På Condis tilbyr vi barnepass, kalt Lille Condis. Her kan barna leke og ha det gøy mens du får unna økta. Alle barn fra 6 uker til 10 år trives på Lille Condis. Vi har klatrevegg og mange leker for alle aldre.

Det enkle er ofte det beste, også når det kommer til trening

Det enkle er ofte det beste, og alt er bedre enn ingenting. Du trenger nemlig ikke bruke masse tid for å få til en god treningsøkt.

På Condis Lørenskog tilbyr vi gruppetimer på 30-45 minutter, akkurat nok til at du får presset inn en økt i en hektisk hverdag. Har du bagen klar i bilen, går det overraskende lett skal du se.

Timene vi tilbyr på 30 minutter er alt fra kondisjon, styrke, kjernemuskulatur til mobilitet.

  • Core
  • Slide
  • Mobilitet
  • Indoor Running

Har du litt ekstra tid har vi disse timene på 45 minutter:

  • TRX
  • FIT
  • Kettlebell Core
  • Sirkeltrening

Da er du ferdig med både oppvarming og trening, og vi kan så godt som garantere at du også har et smil rundt munnen.

Se alle våre timer her, og meld deg på her! Du kan også bestille timer hos våre personlige trenere, de har respekt for din tid.

Personlige trenere som har respekt for din tid

Våre personlige trenere er fleksible i forhold til tid. Vi kan legge opp tidseffektive treningsøkter, basert på dine mål.

Og husk; ikke ned prioriter deg selv, legg trening inn i kalenderen.

Vi på Condis hjelper deg fra starten av dørstokkmila, og følger deg hele veien.

Innlegget er skrevet av Katrin Rindtorff, sportslig leder og personlig trener ved Condis Lørenskog.